Kom ut ur garderoben!

Hej på er allihopa där ute som har en läggning som inte är straight som inte vågar komma ut ifrån garderoben, detta är till er så läs och ta åt er! Det är absolut inget fel med att inte vara straight, även om det finns folk som tycker det. Är du kanske rädd för att berätta för att dina kompisar ska börja behandla dig annorlunda osv? Men hallå?! Du är fortfarande du, du är fortfarande samma person! Behandlar dom dig annorlunda är det bara bra!, för då vet du att dom var falska! Och hellre 1 sann vän än 1000 falska, eller? Tänk efter på saken. Varför skämmas för din läggning? Den är en del av någonting som gör dig till den speciella personen du är. Låt aldrig folk trycka ner dig eller lyckas trycka in i ditt huvud att du är onormal som inte är straigh eller vad det nu kan vara. Folk kommer hata, det gör folk på alla. Men lär dig att inte ta åt dig, visst jag tar åt mig av massor, att jag är ful, äcklig osv osv. Men med att jag är bisexuell, folk försöker få mig känna mig onormal, men det är faktiskt det ända jag inte tar åt mig av! Jag är stolt över min läggning och jag vet att det är ingenting fel med den. Och sen varför ska jag inte vara stolt?, se på mig jag har världens bästa flickvän! Det kan inte bli bättre. Men till alla er där ute, ta steget, kom ut ur garderoben! Du själv kommer må så mycket bättre av det!
Puss på er alla söta. ♥

Kommentarer
Lisa

förstår inte varför folk inte vågar gå ut i gaderoben inget fel lixom

2012-10-25 @ 13:31:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback