You're perfect to me.

Jag kan vara arg, jag kan vara ledsen, jag kan vara jobbig som fan, envis och bara bry mig om mig själv. Men du har oxå känslor, förlåt för att du alltid fått trösta mig när jag gråtit när det egentligen är du som behöver tröst, förlåt att jag bara flippat på allt och brytit ihop, när du egentligen bara har behövt ha mig nära. Förlåt för att du alltid ha fått vara där för mig, när det egentligen har varit du som har behövt mig. Förlåt att jag har kvävt dina skrik med mina tårar när du bara behöver bli hörd.. Förlåt att jag inte är perfekt, men du är allt. Och jag går igenom den jobbigaste perioden av mitt liv just nu, och förlåt så himla mycket för att det ska gå ut över dig, vill bara vara med dig och skratta och vara glad, för det är bara med dig jag kan le på riktigt. Men jag kan inte hjälpa att jag inte ens kan gå en dag utan att tänka för mycket och göra mig själv deprimerad, gråtit varenda dag det senaste, förlåt för att jag inte har njutit av tiden med dig istället. Men jag ska bättra mig jag lovar. Jag älskar dig över allting annat, och jag vill bara vara med dig tills dagen jag slutar andas, för har aldrig känt mig lika trygg förut som när du håller om mig. Du ger mig den kärlek jag letat efter i flera år... Snälla lämna mig inte, du gör mig trygg och du gör så jag orkar en till dag, du är allt i mitt liv, jag lever för dig min vackra ängel. Du värmer hela min själ så fort jag ser dig le, du har läkt mina sår du har lagat mig! Men det jobbiga är att ärr finns ALLTID kvar, men utan dig hade det fortfarande varit öppna sår, jag älskar dig mest, snälla lämna mig inte, jag vet du förtjänar bättre än mig. Men du är för bra för att vara sann, och jag vill bara att du ska må bra ingenting annat, ger upp mitt liv för att rädda ditt! Du är ett mirakel, du är helt underbar, helt klart bäst! Du förtjänar det allra bästa och förlåt att jag inte har gett dig det, men från och med nu ska jag göra allt för att du ska må bra. Och för att vi ska ha det bra tillsammans. För jag älskar dig, och förlåt för att jag inte trott på dina ord, men har varit så jävla rädd för att lita på någon igen. Har varit så jälva rädd för att bli sviken, och förlåt för att jag startat onödiga konflikter och diskutioner men jag tänker för mycket och jag kan inte hjälpa det... Men jag ska försöka sluta...
 Jag vill bara skita i framtiden och skita i det förflutna, för jag vill leva i nuet med dig och göra det till den allra allra allra bästaste tiden i mitt liv, för älskling... Du är underbar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback