Let the bitches hate.

Det här är till alla er haters där ute, och till alla andra personer som bara är allmänt dumma i huvudet eller respektlösa osv, så ta åt er. Tänk efter lite nu, ska inte alla i världen ha samma rättigheter som du?, jag menar, vad gör andra annorlunda ifrån dig? Vi alla vandrar på samma jord och är likadana, alltså alla förtjänar ett bra liv! Men allvarligt jag börjar tveka, för ni som hatar på folk för att dom tex ser ut på ett vist sätt, eller kanske tycker på ett vist sätt, eller tänker på ett vist sätt, ni förtjänar inte kärlek, respekt eller lycka. Ni förtjänar erat jävla hat right back in your fuck faces, för alla (utom ni) ska kunna ha ett bra liv, kunna klä sig hur dom vill, sminka sig hur dom vill, fixa håret hur dom vill, prata hur dom vill, skriva hur dom vill, göra vad dom vill, tänka och tycka precis hur fan dom vill utan att dom ska behöva må dåligt för det. Och hela den här jävla skiten med läggningar osv, vad fan är felet med att vara tsm med någon som är av samma kön? Kärlek är kärlek & det är insidan man blir kär i och inte ett jävla kön. Visst klart man får tycka annorlunda, men håll det för er själva? För det är fullt normalt att vara bisexuell, lesbisk eller bög. Och sen folk som dömmer andra pga av saker som dom har hört, ta reda på saker så du vet att det är sant innan du går runt och hatar på folk, för det råkar finnas något som heter rykten och det råkar vara så att dom sprids jävligt ofta, det verkar inte som att ni liksom fattat det, så välkomna till världen! Är så jävla trött på folk som tror att dom kan ändra andras åsikter om saker / personer, man bygger upp en egen åsikt och den ska man sträva efter, låt inte någon annan ändra hur du tycker / känner, för det är ditt liv och dina val och det ska ingen annan få bestämma över. Det finns folk med jävligt dåligt självförtroende och folk som tar åt sig lätt som fan. Som tex jag, jag är lättsårad och tar åt mig av mesta dels allting folk säger förutom när folk klagar på min läggning. För kärlek är kärlek och jag älskar vem fan jag vill. Men iaf, är man lättsårad eller har dåligt självförtroende eller någonting liknande borde ni la förfan inse själva att ni får folk att fälla tusentals tårar och får folk att bli svaga och falla ner, och saker ni säger nu kanske blir saker som sitter kvar i flera år, ni kan alltså allvarligt talat förstöra någons liv. Är det de ni vill eller, få andra att må dåligt? För i så fall har ni ingen jävla själ, och då kan ni fan brinna i helvetet. Hatar folk som tar världen förgivet. Men helt jävla allvarligt vem som helst fattar väl att ni hatar på folk för att få högre självkänsla själva för att ni själva mår dåligt, och för att ni är så jävla avundsjuka! Men vet ni vad? I've been there, done that, jag har oxå hatat på folk, mobbat folk och pissat snett på folk utan andledning bara för att jag ville kunna känna mig som en bättre människa själv. Men det var 2 år sen nu, och jag har lagt ner för länge sen. Jag tar detta på grovt allvar eftersom jag vet att ni jävla fula haters oxå mår dåligt, för ni mår som jag mådde. Så sluta hata på folk och börja vara ärliga, blir ni avundsjuk på någon så håll det inom er eller säg det förfan! Vad ska hända vilket låter mognast liksom att säga ''fyfan vad ful du är'' eller att säga ''gud vad fin du är jag blir fan avundsjuk'' när man blir tex avundsjuk på någons utseende? Ge personen en komplimang så kan jag lova er att nästan alla ger en tillbaka! Finns nog ingen i hela världen som inte skulle bli glad av en komplimang. Säger inte att ni ska älska allt och alla, för vissa personer tycker man bara inte om av personliga saker. Men ni har missförstått ordet respekt, för det enda jag vill är att ni ska respektera folk runt omkring er, för då får ni respekt tillbaka. Tänk hur enkelt det skulle vara om folk faktiskt hade respekt nu för tiden. Säger inte att ingen har det för det finns massor. Men ni som inte har det, skaffa er det nu, innan karma kommer fucka dig ut och in. Fuck alla haters, dom är omogna och försöker bara trycka ner dig så kasta dom åt helvete och gå vidare, för dom hatar för att dom mår dåligt själva, låt hatet rulla in för egentligen är det ren avundsjuka, puss! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback