Restart?

Hej bloggen, det var verkligen inte igår! Jag har fått min skoldata oså nu, så jag blir faktiskt lite sugen på att börja blogga igen! Om jag kanske ska uppdatera er lite så har jag flyttat hem från mitt behandlingshem för längesen och livet rullar faktiskt framåt. Jag bor hos min pappa i Tuve just nu, och jag sköter skolan, gjort ända sen jag började 9:an. Jag är sjukt inställd på skolan och gör allt jag kan för att klara skolan. Jag är sjukt stolt över mig själv för hur jävla långt jag har kommit. Eftersom att jag inte bloggat på så himla länge så har jag säkert inga läsare kvar. Men om ni vill fortsätta läsa min blogg, elr ah vill att jag ska börja blogga igen så kan ni ju kommentera så kan jag starta på nytt. Är sjukt sugen på att skriva och har mycket att skriva om! Dedär med skolan är jag oxå sjukt taggad till eftersom att jag nu har hittat en gymnasium som jag vill söka in till! Det är ett foto & media gymnasium som ligger i kungsbacka, och eftersom jag bor i Göteborg så finns det ett stort hopp för mig om att få ett stupendium till en lägenhet i Kungsbacka efter 9:an så jag kan gå i skolan där! För att updatera er lite mer om onödiga saker så är jag singel, och det är jag trygg i. Behöver ingen för att må bra, jag är singel och lycklig med det helt enkelt. Har ni några frågor om vad som hänt under tiden jag varit borta så är det bara att fråga på! Då får jag bara mer saker att skriva om isåfall. Ha det bäst & puss på er alla fina!

Kommentarer
Turtebertil
http://swaag.blogg.se

fan va gooett!

2013-09-25 @ 15:22:47

Helena
Helena
Sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback