tillbaka här igen, fuck nattstad!

hej bloggen! nu är jag tillbaka här på blogg.se igen, gud vad jag aldrig kan bestämma mig! iallafall, jag tröttnade på nattstad hatar egentligen nattstad så helt ärligt vet jag inte varför jag startade en ny blogg där, sen är den andra bloggen jag har på nattstad fett ful och orkar inte lägga ner energi på att göra den snygg när jag inte ens gillar nattstad. kan faktiskt bero lite på varför jag tröttna på att blogga för att nattstad är så fucked up. men nu är jag iaf tbx här och kommer antagligen börja updatera här vardagligen osv! har tagit bort några kategorier osv, denna bloggen ska vara mest om tankar och åsikter nu. och foto klart då, älskar foto och det vill jag aldrig välja bort hehe. har rensat alla inlägg nu och sparat några som jag tyckte skulle vara kvar så nya läsare kan förstå lite grann iaf! hoppas ni följer min blogg igen och hänger på i min nystart för ska verkligen börja om nu och lägga ner tid på bloggen eftersom att jag älskar att skriva! men nu ska jag och min mamma & brorsa åka på bio & Rebecka kommer hit som hundvakt så måste sluta skriva nu. men vi hörs ikväll eller imorgon! måste bara säga att folk som kopiera mina texter eller mina dikter kommer jag att anmäla för det är om mitt privata och känner mig kränkt när folk snor det. ciao!
 
Känner verkligen att mina dagar går upp och ner. 
Jag kan inte beskriva något längre, allt är obeskrivlig. Jag vill bara få ut allt från hjärnan och allt de som svir inne i hjärtat. Som vanligt känner jag motivationen långt borta, den finns liksom aldrig nära typ. De där ständiga tankarna som kretsar runt och runt är bara störande och i vägen. Orkar ingenting just nu. Vill bara fly lååångt bort där ingen känner mig, sett mig eller vet vem jag är. Man får känna visa dagar, men jag känner varje dag. 
 

Kommentarer
mohannad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback