10 ointressanta saker.

10 ointressanta saker du kanske inte visste om mig!
 
1. Folk med färgglatt hår fångar lätt min uppmärksamhet
2. Jag har tix i ena ögat.
3. Jag har fått en ovana att mitt rum MÅSTE vara rent, så städar hela tiden.
4. Jag tycker julmust/påskmust är godare än cola & skulle gärna druckit det året runt.
5. Jag blir bara bra på bild när jag mår bra (cp)
6. Jag HATAR när folk tar kort på mig, men älskar att egopixa.
7. Jag har haft två hamstrar som har dött, jag tänker på dom varje dag, rip.
8. Jag har starkt minne från min barndom kan komma ihåg småsaker jag gjort när jag var typ 2.
9. Om jag fick välja, skulle snö vara rosa. Vintern hade varit roligare då (random)
10. Jag är avundsjuk som FAN som person, men försöker dölja det, om nån kommer på mig blir jag sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback