Längesen.

shosan i trosan, nejmen haha hej. inte bloggat på länge tyckte det var dags nu liksom, ligger i sängen med ångest och har ont i hela kroppen efter mitt lilla äventyr jag haft i skogen nyss, berättar i slutet av inlägget. ett mirakel idag att jag har varit i skolan! fast dock bara på en lektion men är stolt som fan! denna helgen blir det permission och jag längtar så det gör ont, längtar så efter att bara få vara hemma och mysa med min älsklingsvove osv. John har flytta så känns helt tomt utan honom här på behandlingshemmet, och nu är han på Mauritius och är borta i 2 veckor, kommer dö hur ska jag överleva utan honom.. usch, iaf! allt är knas och har aldrig känt mig såhär ensam i hela mitt liv, fast ändå är allt på topp! men samtidigt på botten. åh att allt ska vara så förbannat förvirrande hela tiden. har inte särskilt mycket att skriva förutom massa deppig skit och känner att det är inte riktigt läge för sånt just nu. så jag tar och berättar om mitt lilla äventyr då. jag tröttnade på skolan efter lektionen och skulle gå tillbaka "hem" för personalen kunde inte hämta mig försen om 45 minuter och jag hade ingen ork till att vänta för mådde piss och kände att värsta ångest attacken kommer när som helst och bryter ner mig sönder och samman. så jag började gå tillbaka men han då bryta ihop på vägen hem ändå och det ledde ju till att jag inte gick tillbaka, jag började springa i skogen och gick, gick, och gick i timmar. sen satte jag mig ner och bara grät mitt ute i ingenstans i en skog visste fan inte vart jag var, jag var helt vilse. jag grät, skrek och verkligen slog på träd för att bli av med all aggression, sen sprang jag igen åt helvete, stannade och grät mera, skrek, slog. och så höll jag på tills jag tillslut svarade när personalen ringde så jag fick försöka ta mig ut ur skogen (hittade ut tillslut) och så kom dom och hämtade mig och nu ligger jag här utmattad & ner bruten. så kan det gå mina vänner, men ett tips! ångest? ut och ta ut det på en fucking skog, det hjälper för stunden! gå inte vilse bara haha.. aja puss på er!


Kommentarer
affdfds

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback