konstiga dagar, star wars, gamer osv.

hej bloggen! det senaste har varit ganska så rörigt men skriver ändå och försöker berätta saker så kortfattat och enkelt som möjligt. inte för att det har hänt så mycket speciellt men aja. efter mitt lilla äventyr i skogen som jag skrev om så gick saker mera åt helvete vill ite prata om vad men jag tröttnade på hela min jävla existens fick panik och drog till Göteborg! träffade lite gott folk där som fick mig på bättre humör för stunden men senare emot kvällen när jag var själv flödade paniken tillbaka, åkte fram och tillbaka på tåg ensam och visste inte vart jag skulle ta vägen till slut slog jag en signal till Anna och fick sova hos henne, min bästa extra-mamma! satt hemma hos henne och pratade ett tag på kvällen sedan somnade alla. när jag vaknade nästa morgon var mamma redan där (vilket inte förvånade mig alls) så åkte jag med mamma hem. sen på kvällen hade jag mega mys med brorsan och festade till det och kollade på star wars, det var mysigt och en stund jag värderar högt även om jag säckade tidigt i filmen! älskar dig bror min. idag har jag varit i stan och träffade Johan en snabbis och mötte Josefine på våg fort o fick en cigg, sen skulle jag träffa Erika men det blev aldrig av och så åkte jag till pappa och åt hamburgare med farmor och honom! sedan fick jag spela wow hos pappa! fett kul ju, så nu är jag officiell gamer, kommer spela hos pappa 24/7! hehe.. iaf nu är jag hemma och väntar på Veronica som snart kommer hit, och så glömde jag berätta shit! min lilla vove, mamma & jag var hos veterinären hela kvällen igår för han har blivit biten så han mår jätte dåligt, stackarn! han har iaf opererat benet och får gå med en tratt och får ta mediciner osv, min lilla älskling är skadad, började fan gråta när jag såg honom gny och verkligen gråta för att han led. usch. nu har jag bara slängt ur mig massa medans jag druckit kaffe o ätit chokladbollar. orkar inte skriva mera. vi hörs snart & så bjuder jag på bilder ifrån det senaste! pusss!! (förlåt för att inlägget kom upp så sent, skulle lagt upp det runt halv 10 men appen krånglade som fan & det funka inte försen nu!) och ursäkta att det ändå aldrig kom upp några bilder. det funkade inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback