chilling billing & flipp ★

hejsan, sitter och dricker monster och äter choklad & pussar på justin bieber haha. jag har inget liv okej. men i alla fall, ska bleka mitt hår imorgon och sedan hitta någon fin blandning av hår färger som jag ska lägga i håret. åh älskar att experimentera med mitt hår, klippa mig & färga det osv! vill bara säga det att idag är det 1 månad mellan mig och min gullegris. pussar till dej om du läser detta gubben! detta inlägget är jävligt meningslöst jag vet men har så tråkigt så tänkte att jag skulle updatera bloggen lite, den är ju fan döende haha. tänkte att jag skulle skriva om en jävligt omogen och patetisk person som jag är stolt att jag nitat och glömt för hon var en riktig fake och blivit en bitch. för det första, fett omoget att du inte ger tillbaka min tröja och att du drämmer i med lögner om att jag slått dig osv. otrogenhet är det värsta jag vet det är så äckligt så att det finns inte på denna världskartan och du är ett otroget litet svin, helt ärligt vem fan har du blivit? skäms nästan för att jag skriver om dig för du förtjänar inte en sekund av min tid eller mina tankar. men måste få ut min aggression någonstans för har lust att mörda någon allvarligt talat. skäms för att jag stod dig så nära, och du klagar på att jag är ett problem, fyfan. pfft asså så jävla glad att jag slipper dig nu! ciao


Kommentarer

sjukt fin blogg :)

2013-04-14 @ 21:20:20

Skit Fina ögonfransar ! Vart köper du dom ?:)

2013-04-16 @ 15:47:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback