This love is unbreakable.

Hej bloggen! Idag och igår har det hänt massa bra saker, men även massa dåliga! Dom bra sakerna igår var att jag fick mitt element att funka igen, så man fryser inte röva av sig i mitt rum längre, jag träffade Erika och henne har jag inte träffat på århundranden. Bra grejor idag är att jag faktiskt slutat bry mig om vad folk tycker, tänker och säger om mig! (Huuur skönt som helst.) Och jag ska på min flickväns uppvisning med skolan, jätte taggad. Och jag ska få träffa Jessika, det är alltid lika bra & underbart! Och jag ska ha möte med egenkraft soc sak skit, vilket som oxå är bra, eftersom jag typ inte har någon annan att prata med just nu. Har faktiskt börjat tycka om psykologer, man kan verkligen berätta allt för dom, saker som man kanske inte kan berätta för kompisar. Och en psykolog säger ingenting, kompisar kan alltid vara falska man vet aldrig. Aja iaf, sista bra grejen är att jag har vänt tillbaka min dygnsrytm, vaknade kl 7 på morgonen typ idag av mig själv! Och dåliga grejer igår är att jag betedde mig som ett svin emot min mamma när hon försökte hjälpa mig. Jag var orolig som fan eftersom Jessika var försvunnen. Drar inte upp detaljer om det nu. Jag kände mig dålig osv osv. Och jag hade tandvärk för min kindtand håller på att växa ut, vilket gjorde att jag fick huvudvärk. Så hade huvudvärk typ hela dagen igår. Och sen grät jag typ flera timmar så fick ännu mer huvudvärk, var så orolig och stressad så jag spydde & av det fick jag ännu mer huvudvärk och så fick jag ont i nacken osv. Men älskar att jag har världens underbaraste mamma som låg och massera mig igår och kliade mig på ryggen tills jag somnade, ÄLSKAR DIG MAMMA! Vart hade jag stått utan dig?.. Och så älskar jag min underbaraste flickvän Jessika, vart hade jag varit utan dig? Och så älskar jag min allrabästavän Erika, tack för att du finns där för mig som förut, var hur bäst som helst att träffas bara du & jag igen. Vart hade jag varit utan dig min häst? Så just nu går all min kärlek ut till er, min underbara mamma, min världens underbaraste vackraste bästa flickvän min diamant, och erika min allrabästavän, den enda som förstår mig som jag verkligen kan prata med allt om, min själ, jag älskar er ni har största platsen i mitt hjärta, ni är unika, och speciellt Jessika, du är speciell på alla sätt! Love you! ♥
Bjuder på gammal bild på mig & Erika, och typ 6 år gammal bild på mig och mamma & bild på mig & älskling, ni är seriöst allting för mig, ni får mig orka mina dagar, som sagt igen, all min kärlek till er! 

Kommentarer
Frida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback