Jag skriver av mig.

Okej, trött på att alla ska vara som ni är mot mig.
Om jag mår dåligt så fine, måste ni lämna hat kommentarer om att ni stör er på att jag tex skriver om det på internet och skriva om hur mesig jag är, då mår jag ju ännu sämre och kommer förmodligen skriva ännu mer på internet, så ni som irriterar er på mig och vill hata på mig gör det ju det inte särskillt smart. och om jag vill skriva av mig på facebook elr vadfan jag nu gör, så är det mitt val, passar det inte kan du ta bort mig som vän eller ignorera statusarna elr vad fan det nu kan vara jag lagt upp, vad fan är det svåra? vadfan mår ni bra av att se folk må dåligt eller? det är mitt egna liv och jag gör precis VADFAN jag vill utan att ni har någonting att säga till om. och sen skriver ni att jag söker uppmärksamhet, visst, jag är en attention whore jag vet, men jag döljer ju det lixom inte. och dessutom, ljug inte för er själva alla mår bra av uppmärksamhet!, alla behöver det lite extra ibland oxå, och alla söker det, fast dock i olika mängder. så ni kan ju bara dra.
 
och sen handlar detta inte bara om mig, hata på mig gör det, visst jag mår dåligt, men när ni ska hålla på så mot folk i min omgivning vänner osv, då går min gräns, tänker inte se mina kompisar må dåligt på grund av att ni är så jävla dåliga människor! ni har inget jävla liv. och jag vet, att när ni hatar på mig / mina kompisar att ni är på en så mycket lägre nivå än oss, det är därför ni hatar för ni vill känna er högre, men ni ligger så jävla långt ner på en skala att jag spottar på er & trampar på er. idioter.
och ni som håller på såhär mot mig som läser detta, TA ÅT ER jävligt mycket.
tack på förhand. herrå.

Kommentarer
Anonym
Lisa
Lisa

Du verkar ändå vara en rätt stark person. Och du skriver så jävla bra! Stay strong!

2012-08-23 @ 11:37:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback