påsk, 1 april, tankar osv.

hej bloggen! just nu sitter jag i min säng och har nyss ätit frukost, är la lite halvdöd idag men mår faktiskt väldigt okej. har lurat massa folk med både roliga, konstiga och hemska april skämt känner mig faktiskt stolt för detta är första gången någon typ går på mina skämt haha. har däremot blivit jävligt blåst själv av andra med men så kan det vara. har 2 proppfulla påsk ägg och massa choklad och har ätit så mke dom senaste dagarna så jag rullar, vet seriöst inte vad jag ska göra av allt! idag ska vi tydligen grilla på snäppan, det kommer faktiskt att bli ganska chill med tanke på hur soft vädret är! men aja, change the subject. mina tankar flyger runt och gör mig snart galen vet knappt vad jag själv vill. mitt hjärta förvirrar mig och tvekar på vad som är rätt och fel. jag känner mig dömd, utpekad att detta plågande livet var till för mig. men då blir min fråga, vad har jag gjort för fel? vad har jag gjort som fick mig att förtjäna dehär.. ibland undrar jag om inte alla andra skulle ha det bättre om jag inte fanns. men man får inte tänka så, så jag försöker sudda ut den onda tanken som äter upp mig sakta inifrån. jag vill vara liten igen, få en ny chans att växa upp och rätta alla fel. hade jag varit värd ett normalt liv då?.. jag vet inte varför men ibland känns det som att alla är emot mig, och blickar av andra känns precis som att någon spottar mig rakt i ansiktet. mina mardrömmar dödar mig, vill inte vakna upp i panik en gång till. vill inte vakna med skriken som är påväg ut som gör så ont att försöka stoppa. vill inte ligga vaken med ångest hela natten så det känns som att hela mitt bröst ska explodera och klumpen i halsen och i magen som klämmer mitt hjärta av sorg så det gör ont fysiskt. vill inte ramla ihop mer för att jag inte har någon ork. själsfränder, finns det någon som känner samma?, isåfall ta denna smärta ifrån mig elr hjälp mig ignorera den för den vill aldrig försvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback