Avundsjuka.

Hej bloggen, måste allvarligt talat skriva av mig. Är så jävla trött på att ni ska klaga nu, för det första det är min blogg och mitt liv jag gör & skriver vadfan jag vill, jag gör vad jag vill med min kropp lägger upp vilka bilder jag vill. Sluta klaga på inlägget om mitt självskadebeteende & på bilderna. Jag tänker inte ta bort dom och stör det er, va inte inne på min blogg, vad är det svåra? Skiter i om folk snackar om mig. Kalla mig attention whore osv, bryr mig faktiskt inte? Tänk om jag söker uppmärksamhet? Isf lyckas jag iaf, för jag får mer uppmärksamhet än er för jag är ärlig i mina inlägg när jag skriver om mina problem. Vet att ni bara hackar på mig för att ni är så jäva avundsjuka och desperata för att jag får uppmärksamheten ni vill ha.
Så okej, visst jag söker uppmärksamhet om ni tycker det.
Men jag lyckas det gör inte ni, ni bara bitch stämplar er själva eftersom ni ringer och skriver och klagar på mitt liv bara för att det är mycket intressantare än erat, suck on that bitches. Puss på er alla avundsjuka människor där ute i världen! ♥

Kommentarer
Anonym
Lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback