2/10-12! <3

Detta är till min underbara flickvän!
Vi har inte varit tillsammans särskillt länge än, men det är sjukt hur mycket du redan betyder för mig, jag är i en period där alla vänder ryggen och går men du har alltid stått kvar. Jag älskar dig mer än vad du kan förstå. Det känns som en dröm som har blivit sann, kan inte finna ord som kan förklara, men det är som en saga. Jag har gillat dig i flera månader men du hade flickvän så jag började aldrig hoppas, men försökte göra allt för att kunna få kontakt och kunna umgås med dig mer. Men så bara helt plötsligt kom det med tiden, vi började träffas nästan varje dag, och tillslut kom det fram att jag gillar dig, sanningens minut, du gillade tydligen mig oxå. Den kyssen den kvällen kommer jag aldrig glömma, låg i sängen och bara log för mig själv och tänkte på dig i flera timmar den kvällen. Och nu liksom helt plötsligt är du min, det är för bra för att vara sant. Du är bäst, du kan alltid få mig på bra humör, få mig skratta och vara glad oavsett hur dåligt humör jag är på. Och du har alltid varit där för mig, och stöttat mig. Och du har skitit i vad alla andra har snackat för skit om mig, för du har funnits där för mig ändå, och tagit mig för den personen jag är & inte den alla säger att jag är. Just nu när alla hugger mig i ryggen känns det som att jag har ingen att vända mig till, men jag vet att jag har alltid dig, oavsett vad som än händer kommer du finnas där och backa upp mig! Och jag säger bara att jag gör samma sak för dig! Jag finns här för dig dygnet runt, och jag skiter i vad andra tycker om dig för jag har min egna åsikt och andras tankar om dig kan inte ändra mina. Du är min ängel & jag älskar dig obeskrivligt mycket. Spelar ingen roll vad som än händer, hur mycket problem vi än skulle hamna i så finns jag här och hjälper dig hitta vägen ut först, för jag skiter i hur jag mår sålänge jag vet att du mår bra! Jag ska skydda dig från allting och ta vara på dig som om du är min största skatt, för det är du, du är guldvärd! Går med dig igenom eld och vatten hjärtat! Tack för att jag får ha dig i mitt liv, du betyder mest i hela världen för mig! ♥

Kommentarer
Lisa

gud vad gulliga ni är!
ta vara på varandra för även folk som inte känner dig ronja vill att det ska hålla för erat bästa!! lycka till ;)

2012-10-13 @ 15:44:03

....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback