She has everything i don't have.

Jag kommer antagligen bara sitta hemma hela dagen idag i vilket fall, så jag tänkte skriva av mig lite.
Har du någonsin känt att alla andra gör allting lite lite lite bättre än du hela tiden, att alla ser bättre ut än du, att alla är smartare än du. Har du överhuvudtaget känt dig lite sämre än alla andra? Isåfall vet du precis hur jag känner nu, tänker inte dra upp detaljer, men är för det första så jävla trött på att folk döms efter sitt utseende. Så bara för att man inte är snygg ska man få stå ensam i livet? Vad fan är det för stil. Det känns som alla runt om mig är värsta ''beauty queens'' och så kommer jag där och gör allt jag kan för att i alla fall se okej ut, men jag ser alltid ut som ett jävla troll jämfört med alla andra. Ni kanske tycker detta är hur töntigt som helst. Men det är fan hur jävla jobbigt som helst, jag har skit dåligt självförtroende och börjar tveka på att gå ut för att jag skäms över hur jag ser ut, seriöst vad har hänt med världen? Är det såhär det ska vara. Att man inte ska våga gå ut för att man inte ser ut som en barbie som alla andra gör. Jag har i alla fall tröttnat på att känna mig ful och sämre än alla andra. Förstår inte varför folk som umgås med mig är med mig ens, fattar inte att dom inte skäms, vågar inte tro på att någon vill vara med mig på riktigt känns som att alla driver med mig. Så jävla ful känner jag mig. Det är fan sinnessjukt. Detta seriöst dödar mig. För jag känner mig bara ful och äcklig vad jag än gör. Bara för att alla andra ska vara så jävla fina och vackra och perfekta! Fyfan vad jag är trött på det, usch och fy. Och så ska alla vara pinn smala som en jävla tändsticka, annars är man tjock och då är man oxå ful. Har man en enda liten kurva är man överviktig. Visst jag är inte pinnsmal jag har massa kurvor, och jag kunde vara nöjd med min kropp! Men det börjar fan bli värre och värre, kommer snart bryta ihop, känner mig tjock som fan pga av alla jävla smala idioter det finns som typ svälter sig för att se bra ut. Jag börjar få tillbaka mina ätstörningar pga det. När jag äter så tänker jag efter och tänker typ ''ska jag verkligen äta, jag kan klara mig en dag utan mat, det gör ingenting jag äter imon så kanske jag kan gå ner i vikt så jag oxå kan få se bra ut för en gångs skull''. SÅ SKA MAN INTE TÄNKA, och jag vill verkligen inte tänka så, men det är faktiskt så! Helt sjukt. Och detdär med facebook, serisöst, typ har man inga likes på facebook är man inte värd någonting. Allvarligt talat, folk som skriver sånt är fan dummai huvudet, tänker inte nämna några namn, men ni är idioter hela högen! Döm fan inte någon efter likes på en hemsida, jag menar hur moget är det liksom? Nej orkar inte skriva om detta mer blir bara så jävla sur! Pusshej.. ♥

Kommentarer

http://bloggstyle.se/2011/may/google-oversattning-i-menyn.html

Där får du hjälp! :)

2012-11-22 @ 15:28:53

Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback