Ja, jag är bisexuell.

Okej, nu har jag tröttnat på era jävla trakasserier, även om dom inte har varit mot mig, inte än iaf. Vad fan spelar det för roll vilken läggning man har? Man är inte mindre värd bara för man inte har samma läggning som er. Alla är olika, och ja, jag är bisexuell, skämdes för det förut och var rädd för att folk skulle veta, för jag ville inte bli behandlad annorlunda bara för det, ville inte bli mindre värd i mina kompisars ögon. men har insett nu att om dom inte accepterar mig för det är dom inte äkta ändå. Har full förståelse för folk som tycker det är onormalt med homosexuella & bisexuella osv, men dra inte ut det på folk. Vet inte hur andra är, men JAG tar åt mig skit mycket av vad folk säger, om ni skulle trakassera mig ba för min läggning skulle jag gå under. Fattar inte vadfan ni håller på med, alla är väl fan normala, kärlek är lika vackert oavsett vilka kön som delar den! Sen så finns det ju typ föräldrar som inte accepterar deras barns läggning, det är hemskt. Tänk att bli hatad hemma ba för man kanske inte tycker om killar? helt jävla sjukt. Sen fattar jag absolut INTE grejen om att det är äckligare med killar som är homosexuella än vad det är för tjejer som är det. Tycker kärlek är gulligt oavsett, så länge man älskar varandra och mår bra tillsammans borde man få vara med vem man vill. Sluta hata på folk som inte är straight, det är naturligt och om ni inte tycker det borde ni hållakäften helt och hållet. för ni sårar folk, ni vet alla människor har känslor det är inte bara ni haters. punkt slut.
 
Sen tänkte jag ta upp och prata lite om mitt självförtroende, jag har skitdåligt självförtroende och som jag skrev så tar jag åt mig av nästan allt folk säger, visst jag är lixom sån som ba fuck haters osv osv, men jag bryr mig om vad ni ''haters'' säger till mig. sluta hacka på mig, jag mår skit dåligt. te.x på ett inlägg igår var det någon som kommentera om att jag var en jävla fjolla som inte kunde sova efter en skräckfilm, alltså vafan? FOLK ÄR LA OLIKA MYCKET RÄDDA AV SIG ELLER. Låt mig va och lägg ner, måste ni trycka ner andra för att höja er själva eller? Visst ni kanske lyckas, men räkna med att du blir ensam kvar om du fortsätter trakassera folk.
Nu orkar jag inte skriva mer, men jag kommer ta upp detta ämnet massa fler gånger, och om ni undrar något eller vill lämna en åsikt eller något så gör det! Kanske svarar på kommentarer i ett videoinlägg, ni kan fråga grejer om vad jag tycker osv. JAJA, behövde ba skriva av mig, höll på att explodera.
nu släpper vi det, puss puss.

Kommentarer
Maja<33

Ronja, du ska verkligen stå upp och strunta i allt de andra säger. Det är sjukt modigt att våga säga att man är bi, inte många som vågar. bara det stärker ditt självförtroende. Kämpa på, allt kommer alltid lösa sig i slutändan. KRAM <3

2012-08-20 @ 21:12:15

Din Tuttefia Kelly :DD <3

bra skrivet! tycker om dej precis som du är <3

2012-08-20 @ 22:19:46

Anna
Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback